Hangout lhaa !

Assalamualaikum , bace lexlok k ? huhuhu .
begynie , tdie2 kite hangout ngee Elya Nashiewa , Sara Fina , & Sofia .
kitee pegyy giant nge mydin je lebey , pstke x pown :P harhar .
mula2 , aku pyy kul 9 . smpai kat snee . jumpee shiewa ,
n then , jupee piya n finaa . :D . pas2 kite pegy ke giant !

After at giant , giant kan bru bukak . trus naek tingkt atas ,
kami sedngg sibuk cari SHAWL . hawhaw :)
leps tu turun mc D , aww . :D

pegyy giant semula , p karokk beb . haha , aku menyanyi .
pincingg lari , bab kata Najihah , harhar :D
eyh2 , sedapp lowrh suara ina dan Kakak aka Najihah :)
Aku sukee , bile2 . karok lgy ye ?

Parok2 , g beli shawl plopp dohh . aku ni rmbng mata pilih shawl .
thx tu Shiewa & Fina sbb tolongg pkaikan shawl tuk aku .
best jgakk pkai shawl , selesa aww aww :)

then , aku nge shiewa patah balik nak cri kerongsangg .
aishh , ad SI SMALL nie plakk . aku kata eyh2 shiewa , kecik lah
shiewa ckp , mne2 ? ayooo . -.- itu lahh . aishh
leps nmpk tu shiewa tarik aku terus lari dekat piya n fina . haha
aku ckp pliss nak kerongsan :( . pstu si Shiewa ni
sorok2 , malu lah sgad kan ? harhar . then beli lah .
pstu sharave nie selalu ejek shiewa , kesian kn ? huhu

hujan sangad lebad , aku nak blik pstke sbb ABAH suwoh tnggu pstke ,
then , idea aku . mndy tgh hujan , yeah xD ilikee .
then , dlm keadaan hujan , aku dan Shiewa free hair ;)
aww aww , then lari2 terus ke pstke :)

smpai di pstke , jgn ingad kite study k ? harhar , kite p pstke , terus
msuk tnds , then pkai shawl . msing2 ad shawl :) , then
yang handal pkai shawl ialah Shiewa & Fina . yeah xD
best taw , dekt satu jam kami di dlm tnds . aku bakk kata mereka ,
mcm childish :) , yeah! aku nak jdi childish :D
piyaa , bak kata saya dan semua . mcm mkcik jual sayur
*jgn maraa , hehee :D . mara x bek
tpy comey lowrh kalian semua pkai shawl :)

Ringg Ringg , ABAH call aku xD
mse untuk balikk ! goooo . aku lari dlm keadaan basah kuyupp
kejar abah ! ntahh dye p mne , rupenye p . haha :D
xley gtaoo :P smpai umah daa
to : Cpitl A,F, n I rugy taww . x pegy h0h0 :o

SUMPAH AKU NAK HANGG LAGYY ! :D

tengss foe reading :) like la sekali :)